2013. május 13., hétfő

Az első pár méter

Üdvözletem emberek!Látva barátaim rendületlen blogolását és mert az unalom "ellenség" gondoltam én is újra belekezdek ezúttal már tematikusabban,de helyesírási hibákkal megtámogatva.Pár napra még szükségem van a blog teljes beélesítéséhez,mert sajnos némi technikai problémával küzdők,de addig is ismertetem mit,miért,hogyan.Nevem Dani,éveim száma 29,lakhelyem az Ormánság.
Pár hónapja harcba szálltam a kilók és a teljes testi lomhaság ellen.És ez volt az a pont mikor(újra)belépett az életembe a bicajozás.Én is mint sokan gyermek koromban tanultam meg az alapokat -a papámtól ha minden igaz- és ezt követően ment is az eszeveszett bicajozás minden nyáron,de a pubertás és a meredek pécsi lankák a kedvem szegték.Egészen hat héttel ezelőttig amikor is megkaparintottam édesapám rozsdás,ócska,kártyán nyert(nem vicc) biciklijét.Nevet még nem adtam neki,mert az igazat megvallva azért is hálás vagyok,hogy nem hagy cserben.Ebből gondolom sikerült kitalálnotok,hogy finoman szólva sem vett fel a lóvé,ami azt jelenti itt nem lesz alumínium váz meg sok drága technikai blabla,nem fogok soha feszülős latexet húzni és epilálni magam.De akkor mit is fogok?Tekerni!És közben persze bemutatni az Ormánság és később talán a Dél-Dunántúl vagy akár a Balaton falvait,kocsmáit,útjait.Amint működő (számítás)technika lesz a kezeim között és az idő is kegyes lesz elkezdem dokumentálni a dolgokat.Általában heti három alkalommal engedem szabadjára a paripámat teljesen változó útvonalakon,de persze a főútvonalakat messziről kerülve(egyenlőre).
Pár hét alatt sikerült a rádiuszomat feltornászni a kezdeti 5 kilométerről egészen 20-ra,ami jól tudom egy gyakorlott bringásnak csak bemelegítés,de nem adom fel és ha a bicaj is úgy akarja nyár végére meglehet akár a napi 60-80 km is.De ne szaladjunk előre,tekerjünk inkább.Most pedig folytatom a számítás technikai gépparkom(ami szintén nem mai darab) rendbe tételét,hogy minél hamarabb elkezdhessem  megismertetni a víztornyok,templomok és kocsmák földjét.Addig is várom az ötleteket,javaslatokat,kritikákat.Zárásul pedig egy motivációs videó, a kerékagy legyen veletek :)

Ui.:Köszönöm Balázs(aka FattyB) az inspirationt!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése